Beletterde voertuigen zien er niet altijd tip top uit, ontdek hier de nummer #1 blunder!
7 op de 10 ondernemers maken dezelfde fouten bij het ontwerpen van hun voertuigbelettering.
Allemaal mislopen ze hierdoor een pak geld. Ze maken verlies, inderdaad.
Want een reclameblunder op jouw beletterde voertuigen is een gemiste kans.
Geen duidelijke boodschap = geen nieuwe klanten
En laat die nieuwe klanten nu net zo interessant zijn voor het behalen van jouw doelen.
Beletterde voertuigen met information overload
We begrijpen het. Je biedt verschillende diensten aan:
- knippen van heren-, dames- en kinderkapsels
- haarkleuringen
- huwelijkscoupes
- speciale vlechten
- korte, lange en halflange coupes
- balayages
- …
Dat is fantastisch. Maar deze lijst is gewoonweg te lang voor autobelettering.
Weet dat een gemiddelde bestickering op een voertuig slechts 3 seconden zichtbaar is.
Dan is het onmogelijk om veel tekst te lezen. Beperk je dus tot de essentie.
Essentiële elementen op wagenreclame
De belangrijkste aspecten die op jouw voertuigbestickering moeten staan, zijn:
- de naam en/of het logo van jouw bedrijf (eventueel een slagzin)
- jouw belangrijkste activiteiten (maximum 3)
- jouw contactgegevens, zoals een website of rechtstreeks telefoonnummer
Deze essentiële elementen vergezel je het best van een mooie eyecatcher. Hierdoor springt het voertuig pas echt in het oog.
Geslaagd ontwerp bij de reclamespecialist
Wil je zeker zijn van een geslaagd ontwerp? Dan doe je er goed aan om een professional in te schakelen.
Reclamespecialist Argo zorgt ervoor dat jouw reclame gezien wordt.
Onze missie? Jouw visibiliteit vergroten zodat je jouw winst maximaliseert.