Is jouw reclame ook aan vervanging toe?
Slechte reclame is ook reclame, denk je? Dan moeten we je helaas teleurstellen. Er is namelijk niks zo onprofessioneel als versleten reclame. Hier bekijken we 5 signalen die erop wijzen dat je outdoor publiciteit aan vervanging toe is.
1. Verbleekte kleuren
Zijn de originele kleuren van jouw reclameboodschap niet meer te herkennen?
Is jouw zwart nu grijs geworden? En het rood, roze?
Dan wordt het tijd om dit medium te vervangen.
2. Afgebladderde kleefletters
Ook indien nog maar een deel van jouw letters zichtbaar is, is het noodzakelijk om je kleefletters te vernieuwen.
3. Versleten vlaggen
Haal kapotte en versleten vlaggen van de vlaggenmast en vervang ze door nieuwe exemplaren.
Een afgebeten stuk textiel draagt heus niks bij tot jouw organisatie.
4. 90’s vibes
Fan van de 90’s gradiënten? Prima, maar integreer deze stijl niet meer in jouw reclame. Het is passé.
5. Verkeerd verbonden?
Kleeft jouw oud telefoonnummer of adres nog op jouw vitrine of wagen? Dan misloop je hier ongetwijfeld heel wat klanten mee.
Een fout nummer draaien of voor een verkeerde deur staan is voor mensen een reden om af te haken.
Zorg er dus voor dat jouw contactgegevens steeds volledig up-to-date zijn.
Behandel jouw reclame alsof het voor een klant zou zijn
Als je jouw reclame slecht behandelt, waarom zouden mensen dan vertrouwen hebben in de kwaliteit van jouw product of dienst?
Het is een strategisch slimme zet om te investeren in degelijke reclame:
- Voertuigbelettering met een mooie eyecatcher
- Opvallende reclameborden en spandoeken
Zorg dat alles piekfijn in orde blijft. Het zal jouw imago ten goede komen.
Kom langs bij de reclamespecialist
Geen tijd of zin om jouw reclame zelf te vervangen?
Schakel een professional in. Argo is dé reclamespecialist van Vlaanderen. Bij ons is jouw offline marketing dus in goede handen.
Vraag gerust naar vrijblijvend advies. Wij helpen je met veel plezier verder.