Vision Print
Gaatjesfolie: privacy gecombineerd met reclame
Vision Print is een revolutionaire gaatjesfolie met bedrukking die je reclamedromen waar kan maken.
Het heeft de unieke eigenschap waardoor je van binnen naar buiten kan kijken door de reclame heen, terwijl je van buiten niet naar binnen kan kijken.
Velen onder jullie kennen deze folie vanop de stadsbussen. Daar hangt deze folie ook op de vensters. En nu is deze ook beschikbaar voor vitrines van winkels en kantoren die inkijk willen beperken.
Wat is mogelijk met Vision Print?
Vision Print is een bedrukte gaatjesfolie. Dat wil zeggen dat we een rol geperforeerde folie in de printer leggen en laten drukken. Deze folie wordt, afhankelijk van de toepassing, gelamineerd of niet gelamineerd met een transparante folie. Op achterruiten van auto’s bijvoorbeeld, is het aangeraden te lamineren, omdat er veel wrijving is met de ruitenwisser.
- Vision Print kan alleen aangebracht worden in volvlakken. Doordat de folie geperforeerd is, is de kleefkracht minder en is een volvlak noodzakelijk om de hechting te garanderen.
- Een bedrukking op Vision Print kan minder scherp overkomen. Doordat de folie 30 à 40 procent materiaal mist (de gaatjes), moet er dus gedrukt worden op de resterende 60% folie. Als de folie gekleefd wordt op een venster, dan worden de gaatjes donker van kleur, wat een minuscuul gerasterd effect geeft. Dit resulteert in minder scherpe of minder levendige kleuren. Dit doet echter geen afbreuk aan de kwaliteit. We hebben hier veel ervaring mee en passen het ontwerp aan zodat er geen fijne details verloren gaan.
- Het effect van binnen naar buiten kunnen kijken zonder hinder, keert ’s avonds om. Als het donker is buiten en licht binnen, dan kan je wel naar binnen kijken. Wil je toch privacy, dan kan een combinatie met andere privacy folies misschien een oplossing brengen. Maar dat bespreken we graag ter plaatse.
Je ziet het, een mooie folie maar toch enkele beperkingen. Geen nood, ons ervaren team plaatst deze heel regelmatig, en weet perfect hoe ze dit zonder zorgen kunnen ontwerpen en plaatsen. Vraag gerust meer informatie.
Hoe gaan we te werk?
We starten met het bekijken van de situatie. Wat wil je bereiken, en wat zijn jullie noden?
- Hoe groot is de vitrine?
- Wat zijn jouw verlangens inzake privacy?
- Wat is het ontwerp dat je erop wil hebben?
Daarna starten we met het ontwerp. Elk ontwerp is uniek, en we maken heel graag een ontwerp op jouw maat. We gebruiken ook regelmatig foto’s voor de bedrukking. Heb je die niet? Geen probleem, we hebben een online database met foto’s die je gratis mag gebruiken.
Na goedkeuring van het ontwerp spreken we een plaatsingsdatum af.
De eerste stap? Vul onderstaand formulier in en geef al mee wat je kan. Voor auto’s: type auto, merk, voor gebouwen eventueel een foto insluiten en wat afmetingen zodat we een indicatie hebben. Alles is goed, we nemen dan heel snel contact met je op met onze vragen.
Meer weten over Vision Print? Vraag hier je offerte.
Benieuwd wat dit kost? Vul snel onderstaand formulier in en ontvang jouw offerte op maat. Schets de situatie in de ‘stel je vraag’ box en we antwoorden je snel terug.
Meer nieuws over raambelettering en outdoor reclame
De kracht van One-Way Vision Folie: zicht van binnen, privacy van buiten
Wat is one-way vision? One-way vision folie is ook wel bekend als geperforeerde raamfolie of
Zandstraalfolie hoeft niet saai te zijn
Zandstraalfolie: creativiteit in combinatie met privacy Ga creatief aan de slag met zandstraalfolie! Zandstraalfolie op
Tijdelijke bestickering voor promotionele doeleinden
Tijdelijke bestickering met een blijvende impact Tijdelijke bestickering is ideaal voor de aankondiging van onder andere:
Raambelettering: jouw stille verkoper 24/7
7 Redenen om te investeren in raambelettering Raambelettering wordt door veel ondernemers onderschat. Maar toch
Home » Vision Print